Шаблоны Joomla 3 здесь: http://www.joomla3x.ru/joomla3-templates.html

Велопрокат в розвинених країнах

Категория: Новини
Создано 20.11.2010 Автор: Максим

velopunkt

Велопрокат в країнах Європи б'є всі рекорди. В меріях Чикаго, Луїсвіля Портленда (США) декілька років працюють спеціальні велосипедні департаменти, а вулиці обладнані велодоріжками. Влаштовані навіть спеціалізовані зупинки, де можна прийняти душ. Уявіть собі, кльово катнути, добратися до місця призначення спітнілим і одразу прийняти душ. Звучить просто неймовірно, як на іншій планеті.

В Ризі практично біля кожного магазину і ресторану розміщені спеціальні велосипедні парковки, до яких велосипедисти запросто можуть пристебнути двоколісного друга. В більшості готелей та гостьових будинків без будь-яких проблем за 20 $ на добу Вам дозволять взяти велосипед.

Англія і Франція не зупинилися на досягнутому і розвинула краще свою велоструктуру. Зі слів Олександра Бурцева, директора української компанії "Велопрокат", досить маякнути з мобільного, взяти з спецстоянки велосипед і протягом 30 хвилин кататися "безкоштовно". В подальшому система автоматично спише з спеціального “велосипедного” рахунку певну суму коштів. При цьому велосипед можна лишити на будь-якій іншій стоянці. Париж налічує близько 750 таких парковок.

До речі, Париж потрапив під вело-експеримент. Саме на теренах цього міста намагалися розвантажити вулиці міста від автомобільної навали за допомогою велоінфраструктури. Хоч проект і не вдався, проте місцеві велосипедисти отримали 371 км велодоріжок.

Для порівняння: єдина Київська велодоріжка на проспекті Григоренко має довжину близько 4 км. Правда, на ній тепер місцеві автоводії влаштували паркінг. Справжнім раєм для велосипедистів є Амстердам.

В Лондоні ж, столиці Великобританії, всіляко сприяє велосипедистам мер Борис Джонсон. Він не лише їздить сам на роботу на велосипеді, а нещодавно і відкрив у місті систему велопрокату. Велосипедисти Лондона можуть пишатися своїм мером.

Столиця Нідерландів невелика, і добратися до будь-якої її точки на велосипеді можна за півгодини, що і робить населення. Велосипедист, який стрімголов несеться вулицями Амстердама, — норма, а автомобілісти вже підлаштовуються під нього. В італійських містах велосипедисти також купаються в маслі. Шкода, українські автомобілісти, поки що, не визнають таку велосипедну течію, хоча вона офіційно і зареєстрована.

“Пенсіонери їздять на сіті-байках і переміщаються повільно. А молодь для швидкої їзди обирає шосери”, — пригадує свій минулорічний відпочинок в Італії Марія Завірюхіна, інструктор по велотуризму української компанії Velotour.

Таку країну в майбутньому хотів би бачити і я, де невід'ємною частиною міста була б велосипедна інфраструктура.

Коментарі:

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить

Sunday the 20th. (C)zig-zag.org.ua ---> При взятті матеріалів, фотографій з сайту, активний лінк обов'язковий!