Шаблоны Joomla 3 здесь: http://www.joomla3x.ru/joomla3-templates.html

Рубашки на велосипед: виробники, ціна, види.

Категория: Технозона
Создано 13.12.2014 Автор: Максим

miniЗима - це пора, коли більшість велосипедистів починають ТО свого байку. Вирішив і я підшаманити та привести в порядок свій транспортний засіб. Вже давно потрібно було замінити рубашки та троси. Почав шукати, які є виробники, якість, функціонал, як правильно це зробити.

Пошукав на різних сайтах, дізнався про ціну і замовив. Ціна звичайних рубашок за метр мене вразила. Подумати не міг, що задоволення це недешеве. Однак я солідарний з виробниками та вважаю, що за якість потрібно платити, тим більше - це необхідність.

Щоб замінити старі рубашки велосипеду на нові середнього рівня, доведеться викласти - 290 гривень. Ціна вказана не лише за рубашки. Разом з ними рекомендовано міняти троси, кінцевики на троси та захист на рубашки, щоб не терти раму. Захист  потрібен на заднє праве перо. Перевірте, чи не шліфує рубашка фарбу вашої рами.

rubashka Jagwire

Рубашки бувають різної товщини та поперечного діаметру. Як правило, меньшого діаметру відповідають за переключення передач, мають більшу жорсткість для кращого проходження тросу. Більшого поперечного діаметру - виконують функції гальмівних систем. На кожну рубашку потрібно вдягати кінцевики. Вони також є відповідних діаметрів. Кінці рубашок бувають металеві (нікельована латунь) або ж частіше зустрічаються з пластмаси. Металеві кінці ставляться на гальмівні рубашки, пластмасові - для переключення передач.

kovpachok na rubashku

Рубашки бувають старого та нового типів. Старі зроблені за технологією скручених в спіраль сталевих дротів, які зверху покриті пластмасою. Трос ходить всередині спіралі. В такій конструкції метал межує з металом та потребує змащення. При натягуванні тросу така рубашка починає стискатися. Такими рубашками і тросами користувалися до виникнення технології SiS.

З появою технології SiS-індексного переключення передач, вимоги до рубашок зросли. Тому фірма Shimano запропонувала універсальний тип рубашок. Технологія полягає в спірально навитих смужках металу, які утримуються завдяки двом шарам пластику. В такому випадку трос рухається у внутрішньому шарі пластмаси, який змащений тефлоновою змазкою. Це був по суті прорив, адже почали з'являтися різні модифікації схожої конструкції: Shimano SIS-SP(більш жорсткий тип рубашок), SIS-SP40 (силікон або тефлон), SIS-SP41 (з силіконовим нанесенням, зменшує тертя на 10 %). При натягуванні тросу така рубашка не стискається, тому індексні манетки і перемикачі здатні працювати з високою точністю. Такі рубашки змащувати не потрібно, адже вони вже і так готові до експлуатації. Найпопулярніші виробники рубашок Shimano, SRAM, Alligator, Jagwire.

Види рубашок на велосипед:

bicyclecasing 

1, 2 — технологія запропонована Shimano (SIS)
3, 4 — кручене обплетення (колишній тип)
5, 6 — обплетення SIS-SP (сучасний тип)

У магазинах можливо замовити рубашки у комплекті. В такому разі їх потрібно буде самостійно підготувати до експлуатації, а саме відкусити потрібних розмірів. Хочу наголосити, саме потрібних розмірів. Якщо рубашка буде довшою, ніж потрібно, це позначиться на чіткості перемикання передач. Звичайним кусачкам рубашка не піддається, а професійний інструмент, використовується рідко (не стосується веломеханіків). Тому простіше виміряти рубашки та надіслати електронкою в магазин. Фахівці-веломеханіки всю "брудну" роботу зроблять за вас. Виміряйте ретельно, завеликий розмір рубашки недопустимий. Вони є різних кольорів. Це дає можливість обрати собі певний колір або ж комбінувати їх.

Не варто купувати дорогі рубашки. Вони, як і дешеві, також можуть не забезпечувати чіткого переключення. Краще звернути свою увагу на підготовку рубашки. Чітке переключення передач та якісна робота гальм особливо залежить від якісно зробленої підготовки. Використовуйте для підготовки рубашок шило чи інший інструмент. Результат вашої роботи повинен максимально відповідати картинці 2:

cable-cuts

Гідравліка або гідролінія використовується в більш дорогих байках для гальмівних систем. Складається з манетки та каліперу, між якими проходить гідролінія. Така система потребує спеціального мастила. Про це я напишу якось згодом.

Коментарі:

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить

Monday the 23rd. (C)zig-zag.org.ua ---> При взятті матеріалів, фотографій з сайту, активний лінк обов'язковий!