Шаблоны Joomla 3 здесь: http://www.joomla3x.ru/joomla3-templates.html

Довжина шатунів. Системи. Їх види.

Категория: Технозона
Создано 09.12.2014 Автор: Максим

miniНещодавно мною була опублікована стаття про шатуни. Але в ній була розкрита лише частина питань. Якщо раптом цікаво-читаємо продовження! В залежності від велосипеду, шатун може змінювати довжину конструкції та кількість зірочок, вагу. Наприклад, гірських велосипед має систему з трьох зірочок (44(42)-32-22) зуба, шосейний та турінг - 2-х(42-52 зуба), а BMX, тріал, даунхіл байк-по одній. Системи, які ставляться для шосейних велосипедів, мають тенденцію до зменшення ваги та зростання ціни.

Довжина шатунів коливається в межах від 165 до 180 мм. Чим довший шатун, ти більшу швидкість може розвивати велосипедист. Але і в тому ж їхня незручність. На поворотах та нерівностях шатунами можна чіпляти поверхню дороги. Частіше так і трапляється. Зірочки на системі бувають овальні та круглі. Круглі зустрічаються частіше, овальні - рідше. Які купувати зірки на системі, питання двозначне. Адже по відгукам велосипедистів, різниці майже немає, хіба що у відчуттях.

zirochku

Зірочки роблять з сталі та сплавів алюмінію. Можна зустріти на системі наявність зірочок з різних сплавів. Але це не означає, що сталеві зірочки рівня Tourney те ж саме, що й зірочки рівня Altus. Виготовляють зірочки двома способами - фрезерування та штампування. Штамповані зірочки дешевші. Фрезерованими зірочками комплектують більш дорогі байки.

Після купівлі шатунів вони готові до експлуатації та не потребують додаткового регулювання. Як правило вони вже укоплектовані системами 1-ї, 2-х, 3-х зірочок. Системи зірок бувають клепані та розбірні. Клепані системи йдуть майже вдвічі дешевші, розбірні-дорожчі. Якщо після строку служби одна з зірок на клепаній системі зносилася, доведеться купувати новий шатун.

Системи шатунів невибагливі та служать велосипедисту вірну службу. Трапляється так, що на одних шатунах можна проїхати різні відстані. Середня тривалість життя виміряється в пройдених кілометрах і становить 10-15 тисяч (приблизно). Є випадки, коли системи вибігали по 25 тисяч. Більш дешеві варіанти на ашанах виходять 5-7 тисяч. Але є річ, яка ну просто вбиває зірочки та наносить великої непоправної шкоди-це розтягнутий цеп. Незалежно від проїханих кілометрів, виробника та якості зірочок, зношеним цепом ми наближуємо їх смерть. Не останню роль грає перекошеність цепу, яка стирає зубці зірочок. Необізнаний велосипедист неправильно компонує передачі на системі та задній касеті. 

Слідкуйте за правильним перемикання передач. Лінія цепу між системою та касетою повинна максимально паралельно йти задньому перу та не перекошуватися. 

Приклад:

Вірне перемикання передач

img6

Не вірне перемикання передач

img7

Якомога частіше дбайте про свій велосипед, який так потребує догляду. І навіть в саму найскрутнішу мить він відповість взаємністю.

Коментарі:

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить

Monday the 23rd. (C)zig-zag.org.ua ---> При взятті матеріалів, фотографій з сайту, активний лінк обов'язковий!